whiiii

                              
Äntligen, äntligen, äntligen så glad. Som Kicki tidigare berättade så var min dator helt kaputt när jag kom hem:(:( men idag äntligen när jag kom hem så väntade en present på mig:D. Mammii och astor hade köpt en Hp laptop till mig, whii jag som har längtat efter en dator. Tack tack och åter tack=).

Oj usch vad längesen det var man uppdaterade nu:s. Försökte verkligen i Turkiet, de hade till och med trådlöst nätverk på hotellet men jag hade ju såklart ingen laptop med och det fanns inte heller någon dator att låna i recptionen=/. Men men nu blir det ialla fall uppdatering=). Turkiet var helt underbart och super duper varmt=). Oh längtar tillbaka,  älskar allt med det stället<3!
Jag saknar...


Hotellet



Värmen

Matsalen där vi åt alla våra måltider.
Maten (även om just detta inte var så gottXD)

Stranden

                                                                              
                                                                                      
Havet<3<3!

Snorkla

Bada i poolen<3

Träffa på underbara djur<3

Baren

Kvälls promenaderna!
 
Ta en massa fjortis bilder.

Men mest av allt så saknar jag och önskar att saker och ting kunde vara som förut..

Aja men nu är verkligheten här.. Lite långt inlägg det blev men ännu har jag inte ens visat en tredjedel utav alla bilder så det kommer förhoppningsvis upp lite fler bilder sen. Men ni får ha dt så bra<3!
// PUSSAAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Du är saknad :) ( Som Kicki brukar säga )

Men, låter som du hade det mycket trevligt och önskar väl att det blir flera för dig inom en snar framtid :)

Btw, Fina ögon du har :) de smälte verkligen in i bakgrunden och havsfärgen. Jungfrun i högsta klass har kommit till Sverige! haha

2008-08-26 @ 23:30:39
Postat av: Frida

jäätefina bilder.. och bra att du hade det kul :D love u bitch <3

2008-08-27 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0