081712

Hellu hellu! :) 
Har äntligen köpt Stephanie's julklapp, väldigt utmanande eftersom hon inte önsakde sig något. Fick helt enkelt gå på magkänslan o se vad hon kommer att tycka när hon öppna paketet :) 
IDAG; Tänkte faktiskt skippa skolan idag, mådde inte så prima (halsen). Men till slut hamnade jag i skolan ändå :P 
Dagen va väldigt kort. Slutade runt 12 skulle jag gissa på.. o efter skolan blev det stan med KP.
Vi köpte presenter till Antonio's lilla dotter500 kr hade vi att shoppa för, Så det blev en hel del saker, typ som ; täcke, jätte söta klänningar, bodies,  skor, leksaker & mera kläder!  :P   Sen köpte vi tillsammas stephanies julklapp. :D  
Imorgon;  Avslutning! :D woho!  Kan inte fatta att dt är imån  :P Tiden har gått så himla fort!!  Lov i en hel månad, för mig iaf :D  Efter lovet har JAG 3 prov att göra ; Matte, Naturkunskap & samhällskunskap..-.-  skit oxå.
Tebax te imån; Efter avslutningen blirre dt luncha con a lá Kp& steph&muffin :)  Osen ska jag fortsätta köpa julklappar, b la till min broder & Kp mfl.


Tudiluuu:)
11 dagar kvar till den 28:e!!!!!!!!!!  :')


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Snart dags att byta namn på bloggen tycker jag^^ typ Kickis blogg. Var ett tag sedan man såg några rader från Steph :)

2008-12-17 @ 21:33:28
Postat av: Anonym

SCHH!!!Det kommer aldrig att hända! jag slutar hellre att blogga om dt ska vara "kickis blogg" >.<

Steph har faktiskt bloggpause :P

2008-12-17 @ 22:12:50
Postat av: Jadestone

Försöker bara peppra Steph^^ Skulle inte heller vilja har en hel blogg med bara Kicki ;) no fence xD

2008-12-18 @ 00:10:04
Postat av: Kelly

men jisses, hur länge har man "bloggpause" egentligen.

Om man har startat upp något tsm , så skall ju båda lägga in lika mycket tid. Låter hur löjligt som helts! Hur kan man lägga all arbete på sin kompis?



Kram tjejen!



2008-12-18 @ 12:53:47
Postat av: miamiamaimaiaaaaaaaaa

no fence? x)

no offence*



no fence betyder

"inget stängsel"

hahahahah ;(

2008-12-18 @ 16:52:08
Postat av: keZo

hahaha, no fence xD good one johan!

2008-12-18 @ 22:12:36
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Pff viktig petter=P Jag tänkte att det kan vara lättare att förstå ifall man skrev som man uttalade det :)

2008-12-18 @ 22:14:00
Postat av: arezo

men lol, :P

2008-12-19 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0