Amsterdam.

.. . . . .SHO!  
Resan hit till Amsterdam gick smidigt, kande mig dock lite spyfardig :S   och det gor jag fortfarande :S 
Just nu sitter jag har o vantar pa nasta plan. Aker kl 21:15 igen.  Suck... ar sa rastlos :S 
STEPH, Gissa vart jag sitter nu ?   jag sitter vid den datorn som vi hade forra ggn nar vi va har !   :D:D  
Hehe! 
Jag har forsokt att mobilblogga under dagen. men funkar tydligen inte, vet ej varfor.   
kan dock skicka vanlig sms, weird.. .. . . :S 

BTW det kostade 3 euro for att vara vid datorn! o endast i 15  min!  SICK & f-igt!!  

aja nu maste jag gitta!
ha dt super!  
Och tack for alla era sota sms som jag har fatt ! 

Tudiluuuu!
K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avis som fan men kramis på dig hoppas inte din väntan blir allt för lång

2008-12-28 @ 19:33:31
Postat av: Steph

2008-12-28 @ 19:33:54
Postat av: steph igen

btw jag som skickad de ovan kommetarerna

2008-12-28 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0