Bääckäng..

... vann igen!! :D  Woho!!  ni fiskar är verkligen sämst!  4:e ggn gilts!  :)
En väldigt händelserik dag. Jösses vilken dag det har varit idag.
Som ni förstår är jag helt slut just nu, har knappt någon röst kvar!!  skrek som sjutton.
Vi fick aldrig stå på scenen o prata pga brist på tid ;(  för mig var det först : HALLELUJA moment.. O sen en aning sur, vi var alltså nervösa i onödan ?! :O wtf ?
Men som tur så hade Antonio & steph sättit upp lappar (krigsmålning ni vet).  Dt va så jävla skoj o måla fölket! :D Ansikts- & kroppsmålningar!  Måste dock säga att jag föredrar att måla kroppar :D ;) hahah! 








Förstår ni vad jag menar nu ? ;) 





SEGER!!

Min kissblåsa håller på att spricka så nu får det räcka >.<
Tudiluu.

PS: Grattis Erik!  :)  Hipphipphurreey!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Häng, 8-pack, lite bad-boy aktig attetyd. Helt förståligt :)

2008-12-16 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0