Det gångna året..

Det har varit ett händelserikt år och här är en liten kort review (endast några av få många viktiga händelser.)

Januari
Kicki fyllde 17 år den 16 januari


K&K fann varann.
Februari
Creamycupcakes startades den 5 februari

Alla hjärtansdag firades också med de närmsta.

Mars
Kicki och min första bäckäng fest tillsammans "DET VAR BÄTTRE FÖRR"


April
KULTURVECKAN<3<3 whoho


Maj
Göteborgsresan med klassen.

Jag och min Felix blev tillsammans.
Juni
Karl-Antons avskeds grillning.

Och skolavslutning..


Juli
Sommarlov.


Augusti
Jag till Turkiet.





















Skola igen...

September
Min och Kickis kända soppdiet startades.


Oktober
Jag fyllde 17 år den 21 oktober och det firades med de bästa!

Fashion.United startades även<3.

November
Beares fyllde 17 år!
Och det skrevs om vår förening i bäckängs egen tidning=).

December
Bäckäng v.s Teknis, och vi vann såklart=).


Arezo fyllde även 17 år och Kicki drog till Kina och jag blev avisXD!


Ja det var vårt år=) det har skrattats och gråtits.

Kommentarer
Postat av: femman

Gott nytt år på er, hoppas ni har en underbar nyår :D

2008-12-31 @ 15:16:08
Postat av: kezo

gott nytt år steph! hoppas du får en underbar kväll.

2008-12-31 @ 18:21:41
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0