En dag som servitris.

... .Jag åkte som sagt med mina föräldrar till Varberg där jag trodde att vi skulle äta sushi o bara chilla ( min farbrors resturang) . 
Men nej.. så fort vi kom dit så fick jag arbetskläder :S    Det va asmkt folk o personalen räckte inte så jag fick hoppa in, men hallåå, servitris ?!?!?  jag kan ju inget!!!!  hur funkar kassan ?   vad gör en serivtris?  

Seriöst, jag skämmde ut mig, inte bara en ggn, utan 4 ggr!    Men det va värt det, för jag hade askul ! :D:D 
Fick stå i baren o fixa drinkar, springa in till köket o ta ut mat o sånt ni vet.  I think i got the job ! :D hahaha!

Efter 8 timmars arbete fick jag ÄNTLIGEN smaka på deras kända "maki sushi"  :)  
 
 

Så här såg man ut. snygga arbetskläder, inte.

utanför "Sakura Thai".  Under dagen va det folk som stod utanför o tog kort på palmerna xD  sick. 


Tudiluu. 
PS:   Snart Söndag :D:D 

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ Vietnam

Nagon ar ju fodd med talang :)

Vilken tid gar flyget pa sondag? Vilken tid kommer ni fram och vilken dag?

2008-12-27 @ 07:52:11
Postat av: Kicki

haha ofta :P Ska åka imån kl 10 till landvette.. oså komemr jag att vara framme kl 19:30 den 29:e.

2008-12-27 @ 19:05:51
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0