:´(

Min Kicki ska åka:( usch borde vara glad men nee inte just nu i vilket fall för tårarna bara rinner.
Vet att hon kommer ha det jättebra och allt men hmh antagligen är jag bara självisk för hur ska jag klara mig:S? Yeah yeah hoppas hon får den bästa tiden och nästa år ska jag ju hänga med igen:) whii längtar tills dess och tills Kicki kommer tillbaks så får jag helt enkelt bara klara mig utan min BÄSTA kompis<3, har ju gjort det förr så det ska nog gå. Men vill bara önska dig all lycka på din resa och TA HAND OM DIG!

Här kommer en liten checklista så du vet vad du INTE ska göra!

  • Följ inte med nån främling.
  • Få inte ditt hjärta krossat!
  • Glöm inte oss dina vänner och speciellt inte mig(A).
  • Ha inte slutty kläderXD(internt)
  • Och få för fan inte för dig att du ska stanna!

Best friends forever don´t you dare forget.

// LOVE STEPH


Kommentarer
Postat av: keZo

- Följ inte med nån främling.



något som j a g har upprepat x antal gånger! om jag inte minns fel.



BÄST ATT DU LYSSNAR! annars bliré box!

2008-12-27 @ 23:53:05
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0