Ginatricot irra mig som fan.

.. . . Tjoo tebax igen, Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag går o lägger mig. 
Jag läste nyss någons blogg (nån liten brutta som jag typ känner) och dt är första ggn som jag besöker den.
 ... . och det va väldigt underhållande ( i några enstaka minuter) .. för hon hade typ " dagens outfit"  o sånt.
Alla hennes outfit var ifrån Gina tricot -.- ... från topp till tå, jag skojar inte!  inte precis fint matchat heller.  
Så typsikt att alla små tjejer ska gå runt i stan/skolan o ha på sig likadana kläder, kläder från GINA -.-    !!!!!!!!!!!!!!  o det är faktiskt lite tragiskt, för dem kommer aldrig att hitta deras "egna" lilla stil.
MEN, jag kan håller med att Gina har fina kläder ( vissa) , för jag köper själv där ibland.  Men en hel outfit från Gina är väl lite too much ? :P   Girl, put it dooown. :P       haha, Låter som om jag är värsta lack, men man blir lite irri faktiskt. och förmodligen så kommer ännu mer små tjejer gå runt i dessa kläder efter nyår, HELLO REA ? !!  


Aja nu ska jag gå ut o ta en sen promenad med Steph.
Tudiluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0