jag får ta och börja med att tacka..

... . . er ( my bitches) för en underbar kväll, julklapparna & ett underbart år, fyllt med kärlek och glädje men även shits. :P
 Kan inte förklara hur jag känner mig just nu, ...LYCKA (!) 

Är så lycklig och livet känns så himla bra nu. I veckor har jag trillat och tagit smäll efter smäll.

Nej, livet är verkligen ingen dans på rosor.  Taggarna finns där och väntas att bli trampta på.

Jag har trampat på flera taggar, men jag har lärt mig att dansa förbi dem vassaste och största, TILLSAMMANS med mina nära o kära <3 

Jag tänker börja med dig Steph,
du är en utav mina allra närmsta vänner,

Faktum är, jag ser dig inte som en vän, jag ser dig som min syster.

Skrattar du, så skrattar jag, gråter du, så gråter jag.
Jag blir hellre skadad än att se dig bli.

Vi sitter ihop du vet. Dina svårigheter är mina svårigheter.

Din lycka är min lycka <3

Sen, K & K
Ni ligger väldigt nära mitt hjärta, så nära att det nästan är skrämmande. 
Ni har varit ett stort stöd för mig när jag hamnat i mörka perioder.

Livet vore inte detsamma utan er, det ska ni veta<3
Rör nån er, rör jag dem och då menar jag inget tafsande.

då är både min vänster hand och höger hand inblandade, även min fot!! :D

S, K & K 

ta åt er utav dem här två orden;
ÄLSKAR ER!



Kvällen;  bestod av mkt mat o prat :P   oså bytte vi julklappar med :D Mysigaste moment.
Steph fick ett par klackisar & sexiga underkläder från mig o Kp :)  och örhänge från kezo.
Kp fick "ätbara panties" och björnborg boxers från steph :D  från mig fick han en Fred Perry piké och Comviq Kompis, Finally !!:D ( dt ligger en historia bakom dt :p  ) , och VIT CHOKLAD från Kezo.
Kezo fick MONEY MONEY :) dt va nog dt hon behövde mest utav allt.
OCH jag fick ett par Friiss tofflor & nattlinne från steph:)  :D  LOVE IT!    tack.
från KP fick jag D&G parfymen :D den har legat på min önskelista jättelänge! :'D  LOVE IT! tack.
Och ett jättefint halsband från Kezo:D LOVE IT!  tack.
Tyvärr fick Felix, Muffin o Christina inget :S   Dem fick kärlek av oss ist xD hahah!

Efter det så tog vi farväl, Så jävla jobbigt va dt :'S  Tanken på att vi inte kommer ses förrän om en månad tar seriöst död på mig.    





Tack ännu en ggn <33 
tänkte passa på och säga trevlig resa till Johan som åker imån !! :O  Vi hörs därborta ! :D 
Och KP :'( som oxå ska åka bort imån, Ta det lugnt i backarna!! :) 
I think I'm gonna burst into tears now :'(  :P

Ojj dt blev ett långt inlägg :P 

Tudiluuu! 

Kommentarer
Postat av: KeZo

alltså, jag började nästan gråta på vägen hem med kp!

jag älskar dig också kicki! Ha det så jädra kul nu i kina och bara koppla av! Du förtjänar den här resan (:



När du kommer tillbaka har jag ändrat lite på saker och ting ;) och det är märkvärdigt, trust me : D





(som saaagt, var försiktig därborta & lita fan inte på främlingar:O) ((:(motherinstics u know) hahahah.





ojoj, det blev en novell nu ju! menmen, tack för att du kom igår.. och hon hette Kristin* inte christina xD hahaha.





PUSS OCH KRAM & VI SYNS I SKOLAN OM 1 MÅNAD <3

LÖVE U <33

2008-12-21 @ 09:52:57
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0