Merry Xmas!

Hellu!!  Tänkte uppdatera lite snabbt :)  Hoppas att ni har haft en super mysig kväll:) 
Steph stack hem nyss. Mina föräldrar hade en liten fest här hemma, så grannarna kom + Steph :). 
O självklart blev alla packad ... som vanligt :P     Jag o steph höll oss vid julmusten :D  oså gjorde vi samtidigt "Topplistan"   som ni nog har märkt. 
Jag är jätte nöjd med kvällen :) o nu ska jag hoppa in i duschen ! 
IMORGON; Ska åka till min farbror i Varberg, o checka in hans nya resturang. oså ska vi träffa hans fru som är gravid! vilket betyder att jag kommer få en till kusin :D  Whiiiii.

Tusen jul-pussar
Kicki


Finally! Steph kollar in i kameran <3

Kommentarer
Postat av: TheShaker

Varför var inte JAG med på er lista!?!? ;P

2008-12-27 @ 00:20:20
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0