Miu Miu v.s Christian Louboutin

Tjenare hur är det med er?
Med mig är det mycket bättre idag. Har dock inte gjort mycket alls utan bara chillat och städat lite inför mammas hemkomst idag (är fortfarande i pyjamas:S). Kicki påväg nu lite avis men som tur är så är hon inte borta allt förlänge.

När jag kikade runt lite på olika bloggar så hittade jag denna bilden, på matildalovisa.blogspot (gillar hennes blogg.) Vad mer kan jag säga än KÄRLEK!

 
  Woho så fina, måste dock hålla med om att det är lite dålig stil utav Miu Miu att härmas då Christian Louboutins rödsulade skor varit en succé mycket längre. Men hur fina är inte även Miu Mius rosasulade skor med en stor rosett<3, oh vill ha båda paren GIVE ME! Vilka skor är er favorit?
         Kicki om du hittar liknande par i Kina plz köp med jag betalar(A)!         

                      LOVE STEPH                            

Kommentarer
Postat av: kezo

ooooh, älskar dem med röda! (:

<3

2008-12-31 @ 18:22:53
Postat av: kicki

Love it!

2009-01-01 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0