Någon som känner att..

...  . de behöver jullov ?  

Image:Macau Tower Sai Wan n Macau-Taipa bridges.JPGjag är iaf en av dem som behöver dt!  :S Åka bort till Macau o bara lämna all drama bakom mig. o sen komma hem som en ny person ! :D låter bra va ? :)  heheh 
Nemen dt är faktiskt dags att åka ifrån sverige ett litet tag, har inte varit där nu i 2 år snart och jag saknar Frankie o alla dem såå mkt att dt gör ont.  Inte länge kvar nu, 25 dagar left! :D   
Hey, kanske träffar "jadestone" där :D  (?)  haha vem vet.
jag ska bjuda dig på "魚蛋"  eller Dim sum :D:D haha YUMMY!

Är ni trött på "macau" snacket  ? xD haha! ni får helt enkelt stå ut med dt ett litet tag till :D  macau är liksom allt jag tänker på nuförtiden :) 

IDAG; ojoj, dagen började rätt bra.. faktiskt :)  sen i slutet blev dt drama.. again. 
hahaa jag orka inte tänka mer på dt egentligen.. dt börja bli lite pathetic and laughable :P    

IMÅN; Prov på Engelskan. o antagligen ännu mer DRAMA  :P   kanske borde starta ett eget show, typ ; The high school drama show :)

Tudiluuu!!!

 

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ååh verkligen... vi ska typ läsa 2 böcker, göra 3-4 prov, skriva 2 rapporter innan jul. Tror du det är mycxket eller xD Det är ju bara 2 veckor kvar eller något.

2008-12-04 @ 10:21:01
Postat av: femman

Haha The high school drama show, fyndigt :D du är allt för sööt. <3 I miss you

2008-12-04 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0