På tal om..


.... . . CHRISTMAS, så har jag ej börjat julhandla än :S katastrof! 
jag måste göra det snart :S, nån ggn under helgen får dt bli !  :)    Alla önskar sig så dyra saker :S, kommer att bli såå fattig efter dt :O  geeze.  
tyvärr så har jag inte "önskat" mig något ännu :S  förvånad ? :P  hahaha!
hmm.. ge mig 5 sek.. vänta :) 
______________________

SÅÅDÄR,  nu har jag en önskelista som NI ( ni vet vilka ni är) kan följa :D haha taaack!



D&G - The One
DKNY Red Delicious
Jaaa, parfym vill jag ha..


jag vill ha en ny BAAAAAG från Frissan, Det vore inte alls dumt :)

( Bild: Kyssjohanna )
Silver ring från Kyssjohanna / silver ringar från någon annanstans!


JB , JB , JB , JB !!!!


Kan man önska sig julmys ? :S 
Suck... jag sitter här och försöker verkligen att få ut vettiga önskningar..men dt blir bara konstigare o kanstigare saker som kommer ut ur hjärnan :S blööe

LUSSEKATTER  & JULMUST! :D
kommer inte på något mer, som ni kanske ha märkt xD  men jaa, vrf itne lussekatter & Julmust :)  Love it.

alliwantforchristmas.png all i want for christmas image by dixiesweet11


 Nej nu får dt räcka för mig.. har suttit här sen kl 18:00 o försökt pressa ut önskningar :S 
Fyfan, så svårt borde dt la inte vara :S 


GUUUUD, kan inte fatta att jag hittade alla mina gamla mail :')  haha

steph : "one tree hill är assbra ska se på den snart. Brooke sa till chad m murray att hon trodde att hon va gravid, så spännande " HAHAHAH!  naw, one tree hill fan redan då.

Tudiluu! 

Kommentarer
Postat av: sjuklingen keZ0

HAHAH, jaja! orkade inte shoppa presenter igår.

men jag skall bege mig ut idag!





vi får väl hålla tummarna på att du blir nöjd xD annars blir jag skärrad för livet!





puss&kram.

2008-12-10 @ 10:10:00
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: femmanlieu

JB on my list too, skolkatalogen har antlänt här och jag är frisk nu, :D

2008-12-10 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0