Videoinlägg, DEL 2

ENJOY! :)

Guuu, det här är nog dt pinsammaste jag har varit med om :S


IDAG; Avslutning! :D:D Nu är dt LOV som gäller!:)
Lunchade som sagt med Steph,kp&muff idag. Gick först till Viskan, men där va dt FULLT som vanligt (surprise surprise). Så vi stack till Thai Silk ist, lika bra.   Efter dt, så va steph med mig i stan o köpte julklapp till Kp. Snart har jag tömt plånboken, lord geeezus :S
Nu ser jag fram emot Lördag, då vi alla ska träffas för att ge varandra julklapparna + fira Kezos birthday!

Tudiluu!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SHIT!!!!! PERFECT!!!!!!!!

Eller vad jag nu ska säga, jag vet inte riktigt men för mig gav denna videon värsta känslan... Som jag alltid sagt och säger även här, det glädjer mig att se vilket gäng ni är, verkligen JÄTTE skoj att se. Tårögd Snyft

2008-12-19 @ 00:55:14
Postat av: TheShaker

Så jävla bra videon är!!! XD Men gör inga fler med mina "gamla" moves..XD Vi kan filma nytt efter lovet eller nåt..:) KRAAM!

2008-12-19 @ 01:06:26
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH, everyone wants a piece of keZo

2008-12-19 @ 10:17:09
Postat av: Jadestone

Vill bara ta tillfället att Grattulera "keZo"



- Grattis :)

2008-12-20 @ 13:25:31
Postat av: keZo

Tack "Jadestone" (: och god jul vettja!

2008-12-21 @ 10:32:25
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0