<33

Hello!!

Hur är det med er ikväll`? Med oss är det rätt bra bara lite trötta, men ikväll är det dags för party=D. Det är så att några föreningar på bäckäng har anornat med en fest med temat "det var bättre förr." Så vi ska därför klä oss i 70-tals inspirerade kläder haha det blir nog kul. Jag (Steph) köpte klänningen som jag även hade som veckans outfit i onsdag tyckte den kändes som 70-tal. Kicki ska ha en super söt klänning på sig. Vi återkommer med bilder sen så ni får se hur vi ser ut. Verkar dock inte va så många som ska komma ialla fall inte från vår klass vilket är tråkigt:(, men vi ska försöka ha kul ändå=).  Vi återkommer sen med uppdatering i från festen=)

   // Pussar Steph och Kicki

To Sickoo: Hoppas att vi syns på festen, kram Kicki


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Varför är det en så typiskt Bäckäng, eller Halab eller vad nu kallar er, sak. Jag har vuxit upp som en teknis och varit en stolt än så ni får förlåta mig för mitt hat för er xD

2008-02-29 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0