Family time!

Hellu hellu!

Vad har ni haft för er idag? Själv har jag spenderat hela dagen med min underbara familj=), lite kul dt var.
Först var vi och åt vilket är vår egen lilla traditon på lovet. Sen så drog jag, min syster, hennes två barn & Ponthus iväg och bowlade, efter att ha gått istan ett bra tag. Superkul var bowlingen,
ni skulle ha sett lilla Amelia på två år när hon bowlade skrattade ihjäl mig så SÖT, lite tungt klotet var för henneXD, men hon fick såklart lite (lite, lite) hjälp. Gissa vem som vann, haha jag vann, yeah lite glad jag blev=).
Efter bowlingen så hälsade vi på Jane och nu sitter jag här hemma vid datorn. Hann dock inte köpa mina alla hjärtansdags presenter så antar att jag får göra det imorgon.
Idag var det family time så imorn får dt bli tid för mina vänner=D.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och en super mysig morgon dag
!


                        // LOVE Steph            image45       image46

Kommentarer
Postat av: kicki

Sååå sööt Amelia är

2008-02-13 @ 22:29:26
Postat av: Frida

haha var det inte du som tyckte det var töntigt att umgås med familjen ? =) =P

2008-02-14 @ 11:59:26
Postat av: Steph

haha ofta beares familjen ROCKAR:D

2008-02-15 @ 03:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0