Fashion news!

Tjenare!

Hur är det med er?
Med mig är det äntligen bra igen:D, har spenderat hela helgen åt att sova så nu är man äntligen frisk. Som sagt har ju sovit mest hela tiden så har inte hunnit göra så mycket mer, så min helg har varit rätt tråkig. Förutom allt sovande så har jag tittat på en massa filmer=). Igår såg jag Tex 27 Dresses, med Katherine Heigl i huvudrollen, kanske mest känd som Issie i greys anatomy. Filmen var helt ok, en riktig tjej film=).
Var också hemma hos syrran, hon premunerar på en massa olika mode magasin, så hann snappa upp några av vårens stora modetrender.

image120
Precis som här hos Luella Bartley, så är det rutor, blommigt och volanger som gäller. Lek med färger och kombinera olika mönster med oilka tyg material.

image121
Här ovan ser vi Chloé som satsar på en annan viktig trend, den transparenta trenden. Våga bära genomskinliga kläder i vår.

image123
Miu miu är de som mest vågar leka med färg och mönster i vår. Bli inspirerad av deras färgsprakande kläder och deras vågade mönster.

Jaa detta var några mode trender som gäller i vår hoppas ni fick lite inspiration.

// Kram Steph

Kommentarer
Postat av: Majje

Yes!
"Här ovan ser vi Chloé som satsar på en annan viktig trend, den transparenta trenden. Våga bära gemon skinliga kläder i vår." Följ dne trenden:)
Puss

2008-02-24 @ 21:33:13
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Jadestone

Jaa, där får man allt akta sig. Får ta mig extra servetter ut ifall något händer med näsan. Vill du ta död på oss eller xD?

2008-02-24 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0