Fredag.


Nämen heeeeej på er alla! :D  hur är det med er ?
Idag ska jag (kicki) uppdatera bloggen :)  Steph är nämligen sjuk... -.-  får hoppas att hon mår bättre snart<3

Hade Matte prov idag :O  dt gick bra, hoppas jag iaf :S FAN VAD SKÖNT , det är gjort !  i really hate matte. Alltså så här är dt med mig, när jag väl är utanför klassrummet, utanför alla prov och diagnoser, DÅ kan jag matte -.-   så typiskt. 
Efter matte provet drog jag hem. Fan va dt BLÅSTE !  + regnet :/   så tråkigt när dt är sånt här väder, man orkar inte göra nått då.
Idag börjar helgen,  oh yääh! 
vad ska ni hitta på då ?  
hmmm.. jag har inget planerat för ikväll iaf -.-  Egentligen skulle jag, stepp & muffin på bio, men Steph blev ju sjuk -.-  så dt blir nog inget nu :S  ska helt enkelt låta fredagskvällen erbjuda mig vad den nu har att erbjuda. .



image114
För 295 kr hos http://www.cocoo.se/ kan man adoptera denna sötnosen med rörliga delar och hänga dem runt halsen. Finns i färgerna guld och silver.
visst är den sööt ?!  :D  måste haaa!!!  ;)  



Ajaa ni får ha dt super bra, så hörs vi! 
Pussar Kicki [ <33 ]


Kommentarer
Postat av: Jadestone

*Really hate MATH* :) bara en hake^^
Jaa visst är halsbandet gulligt? Passar bra som en present va`:O?

2008-02-22 @ 18:23:24
Postat av: KICKI svarar

jaa den är skit gulligt !!
passar utmärkt till present jaa :D
totally!

2008-02-22 @ 19:01:10
Postat av: Frida

skit söt nalle :)

2008-02-22 @ 19:43:51
Postat av: Majje

särskrvning men nu e jag så töntig igen.....

2008-02-22 @ 21:31:11
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: RoßßЭ

sjuuukt fiiint halsband :D:D de tycker majje mää

2008-02-22 @ 21:50:40
Postat av: Muffin.

Ärade adelsmän, grevar, baroner, moderater! Vilket underbart inlägg! Hum... oh!

2008-02-23 @ 01:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0