GBG



Heeeej o Godkväll på er alla! 
Hur är dt med er då ?  :)

IDAG :
Jag mår sådär.. Inte alltför bra kan jag väl påstå.  Är så himla trött efter en hel dag i gbg .. ''/
 firade kinesiska nyår hemma hos pappas släkt (wanna be släkt).  Massa Massa ungar som skrek hela jävla dagen/kvällen, fick världens huvudvärk av dem. Fanns en skit söt unge som jag ville äta upp xD  såå himla söt va han!  :D:D  Looked like a baby cupcake xD  
Försökte ringa stepp, men hennes mobil va avstängd (som vanligt :P )  så försökte jag ringa Arezo, men dt va upptaget hela tiden .. hmm.. så satt där i soffan o små smsade (+ MMS)  till Johan o några mer .. ^^  
Hmm.. har inte träffat stepp på ett bra tag nu.. kanske borde hitta på nått snart ´?!  ELLER STEPP ?   :P  

IMÅN: 
jag ska träffa H imån. . och sen hade jag tänkt umgås med Stepp om hon nu inte är alltför upptagen med nån kille :S  suck*     vad ska ni göra då ?  :P  


image34image35image36

Yes, nu ska jag dra mig. Och ni får ha en fortsatt trevlig Söndagskväll!
puss Kicki <33

Kommentarer
Postat av: WOOOHHaAAAAA

ja va trevligt!!!

2008-02-10 @ 23:00:30
Postat av: Jadestone

Och så kan man ju alltid ringa mig? nono Jag föredrar ringa istället för smsa, jobbigt att man måste använda två händer för sms^^
Weii, känner mig hedrad att du nämner mitt Svenska namn här^^

Jag har skola imorgon så det är som vanligt för mig.

2008-02-10 @ 23:03:10
Postat av: Muffin.

Det verkade ha varit ett underbart nyår! Skrikande ungar, kan man önska sig något mer! Fantastiskt!

2008-02-10 @ 23:04:04
Postat av: Linda Tran

Vi måste göra nått nån dag! jag var på bio idag ^^ :D

2008-02-10 @ 23:13:02
Postat av: K-P

Happpppy Chines Nwe Year

2008-02-12 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0