Godis!

HEJ!


Hur är dt med er idag? Suck* själv är det inte alls bra=/. Känns som om min mobil tog med sig hela mitt sociala liv. Nu de tre närmsta veckorna kommer jag va helt okontaktbar, bara för min mobil är på lagning-.-.
Har inte pratat med Kicki på två dar vilket känns som en evighet, men aja antar att man får se dt positiva all denna tid utan kompisarna har gett mig en massa tid att spendera med familjen.
Idag har jag tex vart i stan med min syster, sedan åkte vi hem till henne och såg på film och så hjälpte jag henne att färga håret. Ska bara vänta och se hur resultatet blir, lite orolig är jag:S.

Så stolt över blogg sidan supernöjd med resulatet blev en överraskning idag när jag kom in och såg att Kicki hade stylat om den ännu en gång=D, så duktig hon är! Snälla kan ni inte kommentera så vi får höra er åsikt om bloggen=).

Idag är det lördag så då får man äta GODIS=) hihi längtar. Så ni får ha dt så bra och ät en massa godis, det är ialla fall vad jag kommer göra tröst äta lite nu för skolan börjar ju snart:S. ÅÅ nej skolan  skulle ha pluggat en massa men har inte ens öppnat böckerna:S, nu börjar ångesten bäst att jag drar och äter nåt smaskigt=D.


           // LOVE Steph                        image58


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Er blogg är helt underbar! Dock tycker jag Kicki har varit självisk som tar en sån bra bild på henne och en "sämre kvalité" bild på dig, inget fel på dig "Steph", kände bara inte samma utstrålning från dig från bilden som på verkligheten =P.

Fri tolkning på kommentaren xD

2008-02-18 @ 17:36:02
Postat av: Majje

Msn! Du får hänga på msn;D

2008-02-20 @ 21:37:51
URL: http://mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0