Happy Valentine's day!

Tjenare!

Idag är dt alla hjärtansdag chicki chicki yeah!
Jag har spenderat dagen genom att först ha varit istan och stressat runt efter alla hjärtansdags presenter. Sedan träffade jag muffin och vi gick och fikade tillsammans. Av muffin fick jag ett jättefint halsband=), tack så mycket. Efter fikat var det dags att stressa iväg till nästa kompis. Sedan blev det lite tid hemma med familjen innan jag begav mig hem till kicki för att ha en myskväll med hon och femman. Fick en skit fin nalle med ett supersött kort av kicki:D, så söt! Dagen och kvällen har varit superkul, hoppas er alla hjärtansdag blev lika lyckad=)!


Idag är det ju som sagt alla hjärtansdag=)!

Började dagen med att träffa Arezo inne istan, köpte lite extra presenter. Sedan var det dags  att bege sig till Hampus, var där en liten stund innan jag var tvungen att åka till videomix för att hyra film inför den mysiga kvällen. Sedan åkte jag hem och chillade en stund innan mina älsklingar kom. Vi hade det mysigt och kul tillsammans tittade på en massa filmer och frossade i massor av godis, mums! Vi stylade även om vår blogg som ni kanske har märkt:D vad tycker ni?

Här kommer lite bilder från kvällen :)  
image47image48image49
Filmer, GODIS,  Miranda Nalle som kicki fick.

image51image50 Första bilderna på Kicki & stepp här på bloggen. ^^  enjoy!
 
image52 Kicki smsar SOM VANLIGT
image54image53image55YEah !


Puss&Kramar
Steph och Kicki


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 01:35:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda Tran

vad söta ni är :D

2008-02-15 @ 12:08:21
Postat av: Muffin.

Bra att det äntligen har kommit in fler bilder på kvinnor! :P

2008-02-18 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0