Helvetes dag!

Äntligen är den efterlängtade fredagen här.

Fredagen som jag egentligen skulle spendera med min favorit kille, men som jag i sista sekund avbokade med eftersom jag o Kicki tänkte ha en myskväll, nu kvällen innan hennes föräldrar skulle komma hem.
Planerna ändrades igen när Kickis pappa ringde på mattelektionen o talade om att de kommer hem nu ikväll ist:S, WTF? Våra planer om en myskväll gick i spillror och slutade med att Kicki fick i panik dra hem från matten för att handla och sedan hjälptes vi åt med städningen. Så kan det gå antagligen därför jag hatar att planera saker i förväg för det slutar nästan alltid med besvikelse:(. Aja det positiva är ialla fall att hennes föräldrar äntligen kommer hem och hon kommer få en massa presenter som hon lovade att ta bilder på o lägga upp här på bloggen=). För min del så fixade det sig också till slut ska träffa mina älsklingar Bex och beares och vi ska ha en old-school filmkväll, så det blir nog mys. Antar att det alltid ordnar sig tillslut. Ha en underbar fredag!

                       // Love Steph

Kommentarer
Postat av: Frida

Japp film kväll idag :D

2008-02-08 @ 17:55:45
Postat av: Jadestone

Först av allt, vad skoj det låter för dig med filmkväll och allt.
Men oj då, Kickis föräldrar kommer hem. Det såg man nästan som om det aldrig skulle hände, jag menar, det har känt som de bott ensamma, typ flyttat hemifrån redan. Men jag är säker på att Kicki kommer njuta av att ha vuxna hemma igen, även om det ibland inte låter som det^^

2008-02-08 @ 20:17:02
Postat av: ROBBE da dösexy

tjaaa vem e favoritkillen;: e de ja eller :D:D
btw ÄLSKAR DENNA BLOOOGG

2008-02-20 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0