High on piller=/

Hejhej!

Ååå har så tråkigt hatar att va sjuk=/.

Idag verkar det som om alla möjliga olika sjukdomar har slagit ner på mig, längesen jag mådde så här dåligt. Så vad har man gjort idag då? Joo knarkat en massa värktabletter för att orka pina sig iväg till skolan för att ha det där Matteprovet. De är nämligen så att vår lärare inte tillåter oss att göra provet i efterhand så om man vill ha ett omdöme på det kapitlet så är det bäst att få provet gjort. Kom i alla fall iväg till skolan tillsist även om man var lite borta:S.
Hmh nu sitter jag här och tråkar som bara den och tycker synd om mig själv. Önskade verkligen att jag var frisk så jag kunde gå ut och äta med Kicki och muffin och sedan gå på bio som det var planerat. Hela kvällen har jag spenderat genom att titta på alla nya One tree hill avsnitt, lite bra den serien är:). Ska fortsätta genom att titta på lite Family guy nu ha det så bra och hoppas ni får en lite roligare fredags kväll.

// KRAM Steph

Kvällens outfit pyjamas + mina Paul frank tofflor (favoriten). Dagens + kvällens måsten näsdukar från Lagerhouse.

image115 image117

Kommentarer
Postat av: Linda Tran

krya på dig :)

2008-02-22 @ 22:59:11
Postat av: Anonym

Krya på dig, aristrokratiska kamrat. Underbart inlägg för övrigt, känloladdat och ack ja underbart!

2008-02-23 @ 01:19:14
Postat av: Muffin.

Föregående inlägg är postat av Muffin så ni vet. Oh... hmm... hmm...!

2008-02-23 @ 01:20:08
Postat av: Anonym

HMMM!!!

2008-02-23 @ 01:59:13
Postat av: Frida

Krya på dej babe..

2008-02-23 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0