kvällsinlägg :D

HEEJSAN !
Hur är det med er idag ? :)  
Med mig själv är det helt ok  :)

IDAG :  
Vaknade ganska sent idag för jag satt uppe en hel natt o kollade The O.C   :P:S 
Sen så åkte jag o mamma ner till stan och shoppade lite ..  Blev precis klar med min " Alla hjärtans dag present/er" .Vill så gärna visa er, men jag vet att "nån" brukar klicka sig in på bloggen. Så, ni får se det
när alla hjärtans dag väl är, vilket är på Tors. 
jag hann med lite egen shopping for myself med ;) köpte två skärp  :)  really nice. och andra små shits ;p


Påtal om alla hjärtans dag,
Tänkte dela med mig lite tips för den dagen, både för singlarna och
för paren.
image41

Enligt min åsikt så tycker jag inte att Alla hjärtans dag handlar om att ge en massa presenter.  Det är ju inte direkt Julafton. Men ofc, en liten gåva skadar inte, ngt gulligt som visar kärlek och omtanke.

Vad man vill ge är ens egna beslut och val, men det kan vara lite knepigt, så tänkte tipsa lite från min egna sida :



Miranda Nallen går alltid hem. Dyr men URSÖT!  ;) 
Finns i olika storlekar på dem. jag gillar dom stora (mellan stora) . 
Priset varierar beronde på storleken på
nallen. 

image44

Parfym är aldrig fel! Se bara till att hitta en doft han/hon tycker om.



Eller varför inte gå på Bio ?   :D  Dt är ju dt vanligaste :)   Mysigt !



FÖR TJEJER ! 

Klicka för att stänga bilden
Överraska honom!
Har krävs lite fantasi. 
Ge honom en strippshow!! :D Sånt skulle nog dom gilla !?  HAHAHA! 
Du kan inte göra ngt annat än din älskling heltänd, dessutom -
du kommer känna dig real sexig ;)

FÖR KILLAR :


En bukett rosor är aldrig fel!
And why not :
Levande ljus i hela rummet + röda rosenblad i sängen o på golvet :)  Dt skulle hon nog älska!  :D


För er singlar !

Ja, alla hjärtans dag kan vara lite tuff för en singel, och speciellt för
en nybliven singel.

Varför itne bilda ihop ett stort / litet tjejgäng. Åk net till stan och bjud er själva på en härlig middag på en fin resturang. Efter midddagen, kanske Bio ?   eller hyr filmer och köp fullt med onyttigheter :D 

ELLER vrf inte gå ut o SHOPPA ? :D
 unna dig en massa saker, Dt är DIN dag.

Detta va lite tips som jag rekomenderar :)   Hehe! 
Ha dt så bra !  :)  

Puss Kicki



Kommentarer
Postat av: Frida

Bra ideèr du hade Kickiiii :D ..

2008-02-12 @ 18:53:23
Postat av: Sicko

Ojojoj!! värsta ideérna ju ;) Ska definitivt ha några "in mind" puss

2008-02-12 @ 20:13:26
Postat av: Muffin.

Underbara idéer det må jag säga. Helt underbara. :)

2008-02-12 @ 21:09:20
Postat av: K-P

Mkt bra tips men vi ska ju fira tillsammans :-)

2008-02-12 @ 21:13:22
Postat av: Jadestone

Du passar nog bättre som det jobb jag har än mig själv, du är verkligen en problem lösare!
Men wtf, skulle aldrig velat att min tjej kom hem med en strippdansös till mig, hallå kommer ju sitta och glo på "MIN TJEJ" ( vilken ännu inte finns ) hela dansen.

2008-02-12 @ 23:02:05
Postat av: Majje

Hej jag heter Maitu och är proffs på strippdanser:9

2008-02-20 @ 21:40:11
URL: http://mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0