kvällsinlägg.

Heeey peeps!

Tänkte köra ett litet kvällsinlägg.
Jag hoppas allting är kanonbra med er, det är de för min del iaf.
Kom hem för en liten stund sedan, har varit ute och så har man varit hos H.
Och nu sitter jag här. Bytt om till mjukis :)  yey, och så försöker man blogga lite :D
Ska snart stänga av internet världen och mysa ner mig i soffan
i vardagsrummet o kolla på tv :)  



Klassikern  är tillbaka... AND IT'S RED!  :D

image8image9

Chanels kviltade godbitar toppar listan. Den lyxar till tjejernas vardagsstilar och passar till det mesta. I vår är det färg som gäller och rött är helt moderätt. Storleken däremot spelar mindre roll, både stora och små funkar.

Klassikern finns i olika storlekar varav den mindre passar bäst till fest. .

Enligt mig så älskar jag röda väskor, STORA röda väskor .. men heey !  vrf inte byta ut den stora till små ?  :D  det skulle kanske funka. hmm.. undrar bara då hur jag ska få i mina skolböcker o gympa kläder ?  xD  

image10

Äntligen har Disney figurer kommit in i modevärlden !   man ser oftare o oftare  kändisar ha på sig en Musse Pigg t-shirt med hjälp av en kavaj, kofta, skinnjacka ect.
sheat fint med tighta stuprörsjeans ;)  



Vi hörs imorgon med ett BETYDLIGT smakrikare inlägg, i hope so iaf xD   hehe!


Puss!  Kicki


Kommentarer
Postat av: Linda Tran

Hey :D nice blogg.. Jag gillar chanel 2.55 väskan :D fast den svarta är finare :P

2008-02-07 @ 22:36:35
Postat av: : )

Underbart, helt underbart! Vackra kvinnor dessutom. :P Hmm...

2008-02-07 @ 22:44:56
Postat av: Muffin.

Lägg in mer bilder på kvinnor! :P

2008-02-07 @ 22:51:04
Postat av: Jadestone

Aa och jag gillar chanel 2.56 väska xD (??)
HM, rött? Det har alltid varit en klassiker, men på något sätt har jag inte sett dig, Kicki, bära rött någon gång? Kanske beror på att jag inte träffar dig så ofta. Det måste ändras!
See you soon^^

2008-02-07 @ 22:51:19
Postat av: Linda Tran

Kicki köp den väskan! :D

2008-02-07 @ 23:04:23
Postat av: hak gwaoi

JA va fin Väska RÖD okcså asså AAAAAAAHhhhhhhhhh nu blir jag litte Avundsjuk på dig

2008-02-10 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0