Lite lycklig=D

Hej på er!!

Idag är det första dagen på sportlovet:). Den här alldeles speciella Måndagen har jag spenderat genom att luncha med Kicki på EEST yeah sushi:D, vår egen favorit. Av någon konstig anledning så verkar vi va ganska ensamma om att gilla sushi, fattar inte hur man inte kan tycka om det, men aja vi alla tycker olika. Där var vi ialla fall och åt gjorde dock bort oss lite genom att komma direkt när de öppnade så vi var de enda där:S. Haha så typiskt oss vi ska alltid komma på olägliga tider antingen alldeles för tidigt eller för sent, men gott var det:D. Sedan gick vi lite i affärer innan Kicki dissade mig för att hon skulle träffa Hampus.
Så nu sitter jag här helt själv hemma hos min syster, men inte deppar jag för det för fick reda på en sån rolig överraskning när jag kom hem och loggade in på msn. Han hade äntligen skrivit till mig vilket betyder att han också har tänkt på mig, precis som jag tänkt på honom. Hoppas verkligen att vi kan fixa att va vänner den här gången för behöver verkligen han och jag bryr mig om honom super mycket även om det inte är på det sättet.

Idag är det måndag och på torsdag alla hjärtansdag, om ni ännu inte vet vad ni ska köpa så har jag hittat den perfekta sidan med supersöta smycken till helt ok priser, gå in på denna sidan så kommer ni garanterat hitta något passande http://kyssjohanna.jetshop.se/. Finns massor av armband med söta budskap här nedan kommer små smakprov:

image37 image38 image39 image40

Hoppas ni hittar nåt fint och ha ett fortsatt mysigt lov

// Love Steph

Kommentarer
Postat av: Linda Tran

Sushi är fan gott ^^

2008-02-11 @ 15:09:05
Postat av: Muffin.

Utmärkt, mina kvinnoproblem är lösta! Nu vet jag exakt vad jag ska köpa, det är bara att gå in på den här länken. :)

2008-02-11 @ 22:13:57
Postat av: Jadestone

1. Fel på sidan/länken ta bort www och sätt dit http://

2. lol Muffins men jag måste erkänna sidan löser en del kvinnoproblem^^

3. Sushi är gott dock får man tänka sig för när det gäller EEST, de snodde lokalen från oss och nu är jag bosatt i Trollhättan. Ätit där en gång, och det räcker för min del!

4. Att du var tvungen att nämna om alla hjärtans dag^^ jag hade precis lugnat ner mig med saker att köpa/göra för andra.

5. Verkar som jag kommer vara i Borås under min 18 årsdag^^ men eftersom du inte är en festmänniska och går i skolan på tisdagar så skall jag nog låta bli att kolla med dig=P (fri tolkning)

2008-02-11 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0