Pinky pie

Hejhej!

Hur är dt med er idag?
Med mig är dt rätt bra, hade familjemiddag idag vilket betyder mycket liv=D. Min familj är väldigt stor de närmaste består av så där ca 20 pers om man räknar med barnbarn och allas sambos, så när jag säger mycket liv så menar jag verkligen dt=). Förutom mycket liv så blir det också mycket mat känns som om jag aldrig ätit så mycket förut=D. Det har alltså varit en ganska lyckad dag förutom att man fick lite huvudvärk. Har dock inte pluggat ännu och imorgon börjar ju skolan igen:S. Lovet har som alltid sprungit förbi innan man hunnit reagera och vips så står man där med skolväskan i handen igen. Mina Stockholms planer blev ju inte heller av för Jenny kom ner ist, men dt har varit skoj. Även om jag inte direkt gjort nåt detta lovet så har det varit rätt kul, förutom delen med mobilen-.-. Men aa nu är dt dags för verkligheten igen back to school och alla tusen läxor=/, men lite kul ska dt också bli för att man får träffa alla sina vänner igen=). Det gäller att se det positiva även om det verkar som om den negativa sidan väger tyngst. Jaa det var allt för mig återkommer förhoppningsvis imorn och då ska jag försöka att skriva om lite roligare saker.

                 // LOVE Steph            image59 image61 image62

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Ett högst ärat och aristrokratiskt sinnat inlägg. :)

2008-02-18 @ 15:44:05
Postat av: Jadestone

Familj på 20 pers låter rätt stor =) men kan man verkligen kalla bla bla´s sambo för familj^^?
Om de räknas som en i familjen vänta bara tills du ser en asiatisk ( kinesisk ) släkt/familj, DET kallar jag för mycket liv^^

2008-02-18 @ 17:42:24
Postat av: Majje

gulligt:)

2008-02-20 @ 21:36:28
URL: http://mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0