Sick=/

Hellu mina solstrålar!

Hur står det till med er idag?
Själv har jag det så tråkigt=/ Idag är det ombytta roller jag är hemma medan Kicki är iskolan.
Kanske låter lite knas men skulle hellre vilja va iskolan än att vara här hemma och tråka, men man får göra det bästa av situationen. All denna tid hemma ger mig ju faktiskt lite tid att spana på internet efter nya modetrender. Hittade en perfekt sida om man vill veta vad som är hett just nu, om ni har lite tid över så kika in på http://www.style.com/trends/candy, sidan kommer guida dig till det senaste modet. Ni moderiktiga killar ska inte misströsta för det finns en sida till er också http://www.men.style.com/, så titta och njut=D.

Idag är det den 7:e februari vilket betyder att det endast är en vecka kvar tills Alla hjärtansdag=D. En dag vilket för många är en ångest fylld dag medan för andra en otroligt mysig dag. Ett tips fira dagen väl man behöver inte fira med sin kärlek utan man kan också umgås med folk som betyder och gör en lycklig:) som Tex. bästisen eller familjen. Ha det så bra!


                 // Love Steph

Kommentarer
Postat av: Alex ;P

Snygg sida :p Men bli frisk nu istället. Kram

2008-02-07 @ 21:27:23
Postat av: K-P

Snyggt jobbat Honney

2008-02-07 @ 21:52:42
Postat av: Muffin.

Den sidan om mode för herrar, var underbar, nu vet jag precis vad jag ska ha på mig. Förresten ser killen med glasögon på hemsidan hemsk ut.

2008-02-07 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0