Snart lov!!

image5image6image7


Hellu allihopa!

Hur är dt med er idag=)? Själv mår jag inte alls bra, verkar va nåt som går först Kicki och nu jag.
 Allt är bara så grått och trisst ute, men men man ska inte deppa för dt för snart är dt ju lov =D.
Hoppas ni har något kul inplanerat, själv funderar jag på att åka upp till Stockholm och hälsa på min syster.
 Saknar henne och framförallt saknar jag lite storstads shopping. Borås har väl iof en hel del ok butiker men det är inte alls i närheten av det utbud som finns i de större städerna. Längtar så efter butikerna Top shop och Zara det är främst de butikerna jag tycker Borås saknar, lite nice hade det oxå vart med någon mer skoaffär man kan aldrig få nog av skor=). Aja får se hur det blir med mina Stockholms planer men en sak är säker och det är att jag verkligen ska njuta av min lediga tid, tycker ni ska göra det samma;).

                            // Kram Steph







Kommentarer
Postat av: Muffin.

Underbart inlägg! Man fylls av en sådan patriotism när man läser dessa ord. Ja, jag håller med Borås är bra, men ack ja, Stockholm har flera butiker. "Stockholm i mitt hjärta..."

2008-02-07 @ 21:25:29
Postat av: Feeliix :D

Älska lov

2008-02-17 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0