Sportlov <3


Halloj!

Fuck my life, säger jag bara !   
Att dom bara kom hem så där idag :S  dom skulle egentligen hem 29 feb, inte idag.  suck suck suck ... 

IDAG : 
 Allt gick som vanligt.. vaknade, tog på mig kläderna o så gick man till bussen.. Skolan flöt på som vanligt.. 
sista lektionen var matte (blää) , så ringer pappa o säger att dom är i finland och att dom skulle vara hemma vid 17.00 tiden .. 
Fick PANIK (PANIK) !!  ringde  till Vincent direkt och bad honom komma hämta mig, och dt gjorde han :)  så åkte vi till City för att handla mat .. sen hem o städade ..  stepp kom sen senare o hjälpte till <33 

jaaoppp, nu är dom hemma :/   suck suck...  lacka dirr !   men har saknat dom <33 så dt är chill xD  som tröst fick jag MASSA saker :D:D  yeey!

Här får ni en liten titt : 

 
Kläder, mucho mucho :D

image13

BIG KITTY BAG <3 har en sån liten med, sheat söt 

image17
 liten plånbok till den ..

image14
Tofflor :P 

image15
Musse & mimmi bag <33 

image16
shoees

image18
Sååå SÖTA!!!   Lens Case :D:D   har ju skaffat linser , så perf !  


lite små shits .. 

image22image23image24
Some of my favorits, hitills ...   resten får ni se i skolan xD   

image25
LOVE BAGS<33 
image26image27
Pyjamas, såååå sööta !!  Kärlek. 

image28
Fick en diamant ring( ni ska bara veta hur glad jag är nu. Jag springer & hoppar runt + glädjeskrik xD ) bara för dom missade min födelsedag.  :D

Dt va allt jag hade att visa :P  finns en hel del saker som jag skulle jätte gärna vilja visa,, men jag är för laat xD  hehe!   



SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTLOOOOOOOOOV! 
Från och med imorgon börjar sportlovet!! niceee!
Nu har jag 10 dagar av ren ledighet framför mig, oh yäh.
och dem ska jag ta vara på, verkligen!

Jag har inga bestämda planer, men det blir säkert ngt bra av det hela.
Vad ska ni själva göra under lovet, ngt bestämt? 

Nu ska jag röra på mig, hoppas ni alla får
en real nice Fredag med mycket skratt och festligheter.
Pussar KiCki





 

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Gudomligt! Bra att du är nöjd över dina prylar.

2008-02-08 @ 22:12:42
Postat av: Jadestone

OMG OMG OMG OMG.... Diamant ring också xD Alltså... Nu blir man ju inte bara svartsjuk och allt. Fy Fy FY. Bortskämda unge^^

Love yah anyway =P

2008-02-08 @ 22:19:07
Postat av: KICKI

Muffin :
hihih!
skit nöjd :D

2008-02-08 @ 22:23:03
Postat av: KICKI

Jadestone: Vadå OMG ?
xD
mmm, din duger inte längre xD cuz i got a real one :D:D mohhaha!
Vadå bortskämd ? look whos talking xD

2008-02-08 @ 22:27:22
Postat av: Jadestone

Nono kan inte fatta att du säger så. Sårar verkligen mina känslor *snyft* (^^)
Vänta bara tills nästa gång, nästa år eller något. Aldrig mera presenter, inte ens på din 18 års dag.

2008-02-08 @ 23:25:04
Postat av: Linda Tran

Ge mig kläderna! Ge mig väskorna! Ge mig allt! :D

2008-02-09 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0