Torsdag&trött

Heeej på er alla !  Hur är dt med er ? :D
Med mig själv är dt ok, är rätt så trött nu pga allt skratt idag :D 

Dagens händelser;  Skolan först o främst. Inget intressant att ta upp -.- ( eller jooo, men orkar inte ta upp dt nu xD)
Slutade vid 15:00 tiden. Efter skolan, drog jag och Step ner till stan, luffade runt som vanligt. Fanns absolut ingeting och jag blev allt mer deppig. (trött)  
Stepp fick tebax sin mobil idag som var på lagning förut (Yeeey, nu kan jag ringa henne igen :D finally).
Kvällens planer:  ska nog bara ta dt lungt, tänker inte plugga ikväll. no no .. :P 

image152image153image154
Steph och nårra esteter :) 
image156image157image158image159image167
SP07M,  we have always fun! :D
image168image169image171image172image174
some ego bilder på: Alex, K-P, ME, Steph, Arezo :) <333333

                                   Dagens OH MY GOD                                                                  


image175image176image177
jaa, dom här tre bilderna är dagens OH MY GOD!  haha
vår svenska lärare, as söööt ! :D
och Barbie  ;)   omg !   :D  melting .. (!)
sista bilden, han läser vår blogg (!)  :O  (vi känner inte han btw :P xD hahahaha)

Dagens bitch: En grej, men vill inte ta upp det här. Men DU vet, It's on bitch!  The game just started :p


Ajaa ni får ha dt suuuper bra :)  
Pussheej kicki. 


Kommentarer
Postat av: Muffin.

Vackert, mycket vackert.

2008-02-28 @ 20:36:59
Postat av: K-P

En Mkt Fin dag HONNEY

2008-02-28 @ 20:59:53
Postat av: Jadestone

"Dagens händelser;
Skolan först o främst. Inget intressant att ta upp -.- ( eller jooo, men orkar inte ta upp dt nu xD)"

Dagens händelse från skolan är den konstiga smset man fick. Och min gförsta kommentar "Öhh, xD?!? ofta man skickar sånna sms^^" och "Vadå, du menar alltså att jag är en kät vän?"

^^ men en bra start på dagen att få sånna sms^^

2008-02-28 @ 21:01:30
Postat av: kicki svarar

Muffin & K-P :

Taaackar !

2008-02-28 @ 21:05:04
Postat av: kicki svarar

Johan/Jadestone or what ever:
Det va faktis ett kedjebrev ! så du behöver ju inte ta dt så seriöst:p Du är inte bara en kåt vän, utan en PERVO oxå :D
hehe

2008-02-28 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0