Tråkkväll!

Hej på er ikväll:D!

Hur har ni dt ikväll? Här är dt väl rätt ok känner mig dock lite elak eftersom dissade nyss en fest:S, för att ist umgås med familjen, men mamma blev ialla fall glad=). Så den fortsatta kvällen kommer jag att spendera på följande sätt:
Titta på film, mysa med familjen och så ska jag slå en pling till Kicki.
Känner att dt är mer jag, jag är tjejen som föredrar att mysa hemma ist för att va ute och festa. Om man tänker efter så brukar de flesta festerna sluta med att man gjort bort sig och har världens ångest dagen efter:S, så bäst att undvika det=).
Nej känns som om jag tappat stinget har inte skrivit nåt inlägg på en hel dag=O och nu när jag väl tänkte skriva har jag inget intressant att skriva:S men lovar nästa gång jag skriver ska det handla om mode och intressanta saker.


                      // Love Steph        image33

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det trodde man inte om dig^^ du såg ut att vara en fest människa, du som ville anordna en fest åt mig^^

2008-02-10 @ 22:58:21
Postat av: Steph

vill du ha någon födelsedags fest? Jag kan fortfarande fixa dt om du vill:P Ja men gillar bara att festa på speciella tillfällen

2008-02-15 @ 03:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0