A little bit longer

How long will I be waiting,
To be with you again?
Gonna tell you that I love you,
In the best way that I can.
I can't take a day without you here,
You're the light that makes my darkness disappear.



HEEEJ lovers!  Allt bra ? 
Idag
va jag tvungen att gå upp kl 07.00 för att ringa till min morfar i Macau och gratta honom :)
Ungemannen blev så glad när jag ringde, aldrig trodde han att jag skulle komma ihåg hans födelsedag, vilket jag itne gör!  xD mamma påminnde mig förra veckan xD hahaha! 
Anyways, pratade med honom en liten stund om allt. .. Kändes bra efteråt att få prata med grandps :) 

Just nu gör jag inget speciellt.. eller jo.. jag kollar på JB :D hihi 
det är de jag gör när jag är vid datorn. i'm a JB freak!  

Dags för mej att ta och avsluta den här  bloggen inlägget. 
Så tills nästa gång jag skriver vill jag att ni ska ha de överdrivet bra!
Puss!


 
Min korta Grandps fyller 74 år idag <333  :) Allt för dig my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0