Crazy day!

Hellu!

Idag har det varit en sån där väldigt onödigt jobbig dag på lovet=/. Började med att jag var tvungen att vakna kl 7 för att en viss person glömde sin mobil i min väska så var därför tvungen att åka dit och lämna den innan han skulle te liseberg-.-.
Men det var väl iof rätt bra så jag för en gångs skull fick gå upp i tid=). Bara det att han aldrig vaknade så hade gått upp helt i onödan för fick ändå lämna mobilen i brevinkastet, men men.
Sedan efter det så var jag helt död, ville bara sova därav lät jag helt död i tele när du ringde KickixD. Och nu sitter jag här och hoppar på stolen har för mycket energi, (därav denna knasbild) funderar på att dra ut och springa för att bli av med lite överskottsenergi, men får se hur jag gör=/. Annars blir det film tror jag ska se, Riding in cars with boys, har någon sett den?

Oj var nära på att glömma det allra viktigaste imorn drar ju jag och Kicki först till Varberg för att sedan bege oss vidare te Halmstad<3, whii hoppas det blir skoj. Så måste verkligen packa, usch jag och packning går inte så bra ihop kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ha med mig. Det brukar därför sluta med att jag tar med mig alldeles för mycket kläder som jag inte har tid att använda=/, ska därför försöka att begränsa mig till en väska denna gången, hur det nu ska gå till:S. Blir väl antagligen lite mobilbloggande där nere annars lär vi inte höras av på ett tag=/, men ni får ha det så skoj!

// PUSSAAH STEPH



Kommentarer
Postat av: Jadestone

Mycket text... Därav min kommentar

2008-07-16 @ 18:34:57
Postat av: Anonym

hahah, jadestone vad rolig du är!

du skriver så lite för att det handlar inte om kickis dag xD din ass!

2008-07-19 @ 22:53:44
Postat av: Jadestone

OMG Jag är avslöjad :):):) nee -.- rent tekniskt sätt är det för att jag känner kicki bättre och därför har mera utrymme till att säga olika saker. Helt annat är det för Steph (Som jag aldrig lyckats krama någonsin :/.. men men det är en annan femma).

2008-07-20 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0