Godmorning!


Morning morning!  Allt braao ? 
Med mig själv är dt bara bra.. Är helt bankt i hjärna just nu,  NYVAKEN! :P
Så vad händer idag hos er ? :) 
Hmm, jag har inget planerat  förrutom att gå på bio ikväll .. Handcook :S
Japp, så ser min dag ut.. "Inget att göra dagen"  men dt är exakt vad jag behöver just nu :P haha.

Just nu sitter jag i min säng, snackar med Tingeling & kezo<3, Youtube, snart breakfaaast!

Fyfan va tråkigt detta inlägg blir ! 
kan la dela med mig lite vad jag kollar på Youtube xD


Selena Gomez & Demi Lovato, kärlek till dem!  + söta som få! (awh,love them!!)
Deras vänskap is to die for!!   Detta videoclipp säger mkt hur bra deras relation till varandra är, so jealous.

Min fråga till er:
Hur är en riktig vän för dig?
Vad värdesätter du mest?

För mig:
Någon man kan lita på, prata med, babbla med lika mycket oavsett om man hördes av igår eller för tre månader sedan, orkar lyssna på, VILL lyssna på, skratta med, prata i telefonen anytime, vara ärlig i ALLA väder oavsett om det sårar lite grann, höra av sig så dt inte bara är den ena som gör dt hela tiden, NO SECRETS!, gråta med, saknar när den är borta och älskar!
Finns mkt mer!   en vänskap är väl typ samma som en relation med sin kille, Bortse från pussas o sånna saker, ni vet vad jag menar!  

aja, nu måste jag gitta! 
Mer uppdatering ikväll!  :)  hoppas jag iaf xD
Pusss 
KKK


ojoj, nu ringde steph

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAW, du definerade mig ju!

behöver inte skriva hur en kompis skall vara

du skrev det åt mig (:



keZo hjärta pee-pee <3

2008-07-29 @ 10:30:49
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Handcook är väl la bra :)



Det är en bra lista på hur en vän ska vara, dock håller jag inte helt med=P för lägger man ribban för högt är det lätt att man inte klarar av det. Plus att jag tycker alla vänner skall få en egen liten plats hos en, typ "den jag ringer när jag har tråkig", "den jag tänker på om jag skall bli glad" och mera.



Att vara en vän däremot tycker jag är viktigt att han/hon ger tid och lyssnar på vad man har att säga, och glöm inte "konsten att se att något är fel".



Det var allt från för den här gången.

2008-07-29 @ 13:29:35
Postat av: Anonym

Varför skulle man vara olika ärlig i olika väder?!!!!!!! ^o)

2008-07-29 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0