Grillning with my babes

Heej!

Hur är det med er?

med mig är det bara bra. Idag har jag bara chillat och sedan nu på kvällen så har jag grillat  med Hanniis och beares<3, skiitmyys.
Imorn är det dags för ännu en torsdagskväll men ska nog inte gå för de är ju som sagt inget vidare=/, men det ska ialla fall bli lite bad=) och imorn ska jag inte glömma min överdel som jag gjorde idag:S.

Just nu så spelar jag sanning eller konka över msn med Linus rätt skoj om det inte var så tråkiga frågor-.- men men=).
Ni får ha det så bra!
  // PUSSAAAH STEPH
 
Jag fick ännu en gång visa upp mina grill skills..
 
medan Hannis åt chips=/.

sedan var det ialla fall dags för lite lek=).

Innan Hannis fick nöjet att diska tallrikarna^^

Tack för en riktig lyckad kväll<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0