thats right, you got issues



(bild: Tingan's söta söta kusin Idaaaa ) 

So this is where the story ends
A conversation on MSN
Well I'm done with texting
Sorry for the miscommunication.

You won't see me break
Won't make that mistake, oh no.. not again.
I'll just walk away.

I'm done
With awkward situations, empty conversations!

i probably shouldn't say this , But at times I get so scared
When I think about the previous
Relationship we shared
It was awesome but we lost it
It's not possible for me not to care.
And now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change until you hear
My dear

The seven things I hate about you
You're vain, your games
You're insecure, you're immature
You make me laugh , You make me cry
I don't know which side to buy
Your friends they're jerks
When you act like them
Just know it hurts
I wanna be with the one I know (and normal)
And the seventh thing I hate the most that you do
You make me love you .


Heelllluuu!  jag återkommer imorgon... .
helt blankt i min hjärna just nu :P

Btw, Taaack Jadestone för kortet som låg i min brevlåda :D:D , (UTAN nån frimärke (?))
Anyway, tack för den du!  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU GO GIRL!

jubel

2008-07-20 @ 23:47:46
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Det var så lite så^^, men jag märkte hur snett jag skrev (pga att jag skrev den i bilen)

Man behöver ingen frimärke om man läggen den själv :) tack för att du skrev något :P jag var lite orolig över att jag la i fel brevlåda, samt att jag inte ville synas för din pappa ^^ såg honom två gånger den dagen xD (han såg nog inte mig)



Guld till dina känslor! De är så äkta och starka.

En citat till dig (taget från Batman Begins) "Why do we fall down, Bruce? So we can learn to pick ourselves up again."



Ha en fortsatt trevlig natt :)

2008-07-20 @ 23:49:18
Postat av: Anonym

YOU GO JADESTONE

jubel haha!

2008-07-21 @ 00:16:42
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag vet att du gillar mig Kezo men jag är reserverad =P



Nee :/ där ljög jag :/ Jag är så ensam en människa kan bli. Tar allt jag kan kommas att tänka på ;)

2008-07-21 @ 00:21:08
Postat av: Anonym

Okej, det var ju.. kul och veta! godnatt

2008-07-21 @ 01:08:22
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hey! kalla inte mig kezo!

kicki är den enda som får kalla mig de ><

2008-07-21 @ 11:20:18
Postat av: Jadestone

Vad heter du då ><' Inte lätt att hänvisa till "mellanslag"

2008-07-21 @ 18:32:18
Postat av: Anonym

2008-07-21 @ 19:12:00
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

cherryrepublic!

2008-07-21 @ 19:12:50
Postat av: kicki svarar

Arezo Shakemamo! :D

Hon är 16 år och är singel. Gillar musik och hennes kanin Cookie :D hihi Give her a call if you're interested! :D Mohahaha <3

2008-07-21 @ 21:41:14
Postat av: Jadestone

Vart bor hon då xD xD Och jag har ju inte ens nummer till henne :O det blir ju lite svårt att föra det här vidare utan vidare information :D ;)



Eller håller du inte med Cherry?

2008-07-21 @ 22:04:16
Postat av: Anonym

HAHAHAH, OMG KICKI!

din lilla crackwhore -.-



for the record, "sheikhmamo"

OK XD



och för det andra...vad i helvete är detta egentligen för blogg? dejtingservice?



PEACE OUT.

2008-07-22 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0