överlycklig!

HEEEEJ!  allt bra ?  HOPE SO!
Med mig själv är dt schvettigt och HAPPY! :D
Dagen har oxå varit väldigt nice!  jag skämmde ut mig totalt idag på morgonen( inte ovanligt) ! Det va riktigt pinsamt, både för mig o mamma..
Vrf ? Hur ?  One word: Baldie ( bara Steph som fattar vem dt är xD). 
Steph: denna ggn va dt verkligen : O.O!!!  åhgud, mamma skrattar ihjäl sig här bredvid.. why ? för hon håller på o berättar hela historian för Dennis -.-, hon var nämnligen med när allt detta hände.  och hon verkar inte skämmas övet dt :S 
 anyway, dagen har iaf varit väldigt ( vääääääldigt) trevligt bortsett från de som hände imorses :P

Hörde att Steph hade ännu mer nice:igare! >,< xD
Hon har ju umgåtts med min bror hela dan, fiskat krabbor eller vad dt nu är..so jealous :(
Dennis kom hem överlycklig och visade stolt upp sina krabbor som dem hade fiskat tillsammans :) 





Till nått helt annat!
Beställningarna är nu klara!!! :D  SÅÅÅ HAPPYYY!
Kommer att få vänta 2 veckor ungefär,
eftersom deras nya album släpps den 12:e Agusti i USA..
o dt är då mina saker är framme här i Sverige! :D CAAAN'T WAIT!




Taack för mig!
Sköt om er tills nästa ggn vi uppdaterar! :D 
Puss
K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Visa bilder på vad du köpte istället=P det där säger ju inte många mycket=P

2008-07-27 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0