Söndag.



Heejhej! allt bra ?  :) hope so..
Förlåt för dålig uppdatering! har inte riktigt haft tid för dt.
Vaknade upp och möttes utav en grå himmel..suck. vädret va ju så nice igår o plötsligt regnar dt o allt. Men men..
Jag har legat här (min säng)hela dagen och kollat på massvis med filmer. En efterlängtad dag! Att bara få vakna en dag och TA DET LUNGT , ligga i min egen säng o inte göra nått.. ohmymy, me like.
Dagen fortsätter med att jag ligger här o chillar :)

Vad ska ni hitta på idag ?:)

Ha en underbar dag!
Puss
Kicki. 



 En adorable unge sjunger Joe Jonas<3 - i gotta find you.
Så söt när han säger "anourstand" (understand) och "thinging"(singing). hahahahahaha.
Steph kommer du ihåg när vi hela tiden sa "mudith" för att bara få säga "th" xD 


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Hello beauti <3 ... typ samma dag för mig också, när man jobbar i stort sätt hela dagarna längtar man till en sådan dag, men när det väl kommer :/ Jag kan inte sitta still en hel dag utan att göra något vettigt, filmer har jag sett 4-6 st och pallar inte se om gamla. Suck, tre timmar till innan kväll. Vad ska man göra=P.



Btw jag såg "L For Love L For Lies" jätte bara faktis :) mindre lyckligt slut dock snyft och lite mindre bra för att de pratar en del mando, förstod inget xD



Ha en bra dag :)

2008-07-06 @ 17:28:48
Postat av: Anonym

JADESTONE, NOBODY GIVES A SHIT

2008-07-06 @ 18:15:02
Postat av: Anonym

Okej, din livshistoria eller vaddå?

2008-07-06 @ 18:16:36
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Kicki svarar :

Hej mina raringar ! haha! Kezo är alltid på jadestone, stackarn :)



Jadestone: Jag har kollat på den redan! :D men vrf inte kolla filmen på youtube ? den är ju på kanto :).



ha en fortsatt trevlig kväll u guys <3

2008-07-06 @ 18:24:04
Postat av: Jadestone

Det var kanto, men hon "Kei kei" pratar ju massa mando. Youtube är dålig kvalité



Erm, förlåt Kezo för att jag gillar att dela med mig då :) Och "nobody gives a shit" vet jag inget om, har man ord att skriva finns det alltid någon som läser.

2008-07-06 @ 19:38:20
Postat av: Anonym

Men seriöst, du kommenterar det minsta lilla.

Har du tänkt på att personerna som äger denna sida tycker att det är störande?



No, i didn´t think so



och då tänker du säkerligen "hade dem tyckt att det är störande hade de sagt ngt!"



Nej, de säger ingenting.

Varför? för att de är inte lika vulgära i munnen som jag är. (:



tack och adjö

2008-07-06 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

naww, söt liten kines btw!

(: vad heter låten som ungen sjunger?

2008-07-06 @ 22:47:17
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Kicki svarar :

ohmymy .. no drama här tack!

Joe Jonas <3 - I gotta find you

2008-07-06 @ 22:57:49
Postat av: Anonym

Okay, skall inte bråka! ^__^

oh, thanks man!



lät jättefint.

2008-07-06 @ 23:01:45
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Jag har faktis får en tillsägelse för att jag inte kommenterar :O flera gånger om dessutom. Men eftersom det finns folk som disslike me så skall jag dra ner på det. Kommerterar inte om det inte är livsnödvänligt, nöjd nu Kezo :)

2008-07-07 @ 01:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0