Superga!


Ett par snygga tygskor/skor från märket SUPERGA - the Italian sneaker. Just dessa heter Dusty rose..  me like. Nån som vet vart man kan få tag på dessa cute:a skor i sverige ? Plz let me know! :) 

Varför jag skriver om dessa skor är för att :


Joe jonas äger ett par Superga - Dusty rose ;)  
jag hittade ett par svarta (Ofc inte i märket Superga -.-) idag som jag köpte i Stadium, mina gamla Kp skor är helt schleetna :(  



Klassiska Superga-skor åter i Sverige


Våren 2008 återintroduceras det italienska märket Superga på den svenska marknaden. Superga är främst kända för sin klassiska kanvasmodell som designades redan 1925 och som idag har blivit något av en ikonmodell för varumärket.


Den klassiska Supergaskon är gjord i kanvas med vulkaniserad gummisula. Den finns i ett 30-tal olika färger, varav ett visst antal färger byts ut varje säsong. I vår kommer skorna i bland annat: svart, vitt, ljusrosa, marinblått och armégrönt och kostar 499 kr. Skorna hittar du i vår på exempelvis: NK i  Göteborg (woohooo!!!) ,Stockholm och  Victoria Arena, Karltex, PUB 03 och Rizzo.
2750whitesupergaKlicka för att se nästa bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0