This love I pray that I can keep

Heej=)

Hur mår ni denna dag? Jag mår bra=). Idag har jag varit duktig och varit ute och sprungit sedan gjorde jag iordning mig för att hjälpa mamma att handla. Så idag var det första gången jag var på Maxi sen dess att de öppnade här i Borås, påminde lite om coop, så det var inte så specielltXD.

Ska träffa Felix sen när han slutar jobba så just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå och finns det något bättre tidsfördriv en musik? Ska därför tipsa om en super bra låt av Jason mraz, det verkar som om alla fastnat för hans hit I'm yours men något man inte får glömma är hans andra underbara låtar, han är helt klart en av mina favorit artister i sommar<3.

// PUSSAAH STEPH

"Sleeping to dream about you 
I’m so damn tired of having to live without you .."


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Maxi som den vid dalsjöfors skolan eller Åhaga? Till och med jag har varit där =P



( Förlåt en viss person om jag kommenterar utan att behöva )

2008-07-08 @ 00:12:59
Postat av: Anonym

Ja, det är den vid åhaga jadestone ^^

kraamsss

2008-07-09 @ 11:39:45
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

^^ även en hård person kan vara mjuk inuti :)

Kramas tillbax

2008-07-09 @ 16:37:16
Postat av: Anonym

givetvis (:

2008-07-09 @ 21:02:09
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

:) Du verkar ha greppat mitt namn, Jadestone, (fast jag föredrar stort J, finare än jadestone). Hur kan jag kalla dig då =P Känns lite roligare ifall man presenterar sig offentligt och korrekt=P

Bestämma träff kanske=P? ( Jag menar inte det^^, )







Dags för mej att ta och avsluta den här bloggen.

Så står det på nästa inlägg, men på grund av vissa saker kan jag inte kommentera där och är tvungen att skriva här. Vad menar ni med det här? Ska ni lägga ner bloggen :S det får ni inte göra :O

2008-07-09 @ 22:36:03
Postat av: Kicki svarar :

jadestone : Vrf kan du inte skriva där ? lol.

Nej vi ska inte lägga ner bloggen..jag menade ju inte så precis.. :S jag skrev FEL

2008-07-09 @ 22:57:09
Postat av: Jadestone

^^ nu funkar det^^



Nee så klart jag vet att du inte menar det, ville bara visa vad jag tycker om bloggen :)

2008-07-09 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0