Happy birthday mami<3




GODMORGON! :)  idag är jag uppe tidigt ! hehe! 
Vrf ? Joo för mamma fyller år idag <3
Började med att jag vaknde vid 8.00 för att fixa frukost och allt för att fira mamma. OKEJ pappa hjälpte till ! xP 
Ni skulle bara se hennes face när hon klev in i köket, i ruffisg hår, pyjamas och NYVAKEN xD ,  hela hennes ansikte lyste upp :)  och så ringde grandps o mörmör precis då... Perfect timing! :D   
Efter frukosten åkte pappa med mamma ut för att handla.
Och jag sitter här nu o gluffsar i mig våfflor med dennis.  Och så väntar jag på att Steph ska vakna/ringa.. Ska dra ner till knalle för att köpa present och hämta tårtan.   

Och jag ska försöka pressa in lite tid med kezo om jag nu hinner ! 
Mammas lilla dag och man ska egentligen bara ägna all sin tid med henne. Vilket jag tänker göra!  Så dt blir ingen torsdagkväll för min del.

Anyways, ha en trevlig dag! 
Puss!
K

Kommentarer
Postat av: Steph

Naaw happy B-day kuai<3!

2008-07-10 @ 11:49:01
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis pee-pee´s moder!

2008-07-11 @ 21:04:16
URL: http://cherryrepiblic.blogg.se/
Postat av: Kicki svarar :

Hon tackar :) ni är underbara <3

2008-07-13 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0