Så här ser min vecka ut!


Heeej!. Allt bra ?
förlåt för kass uppdatering, de har varit fullt upp de senaste dagarna.. eller lättare sagt VARJE DAG :P  men här är jag nu iaf :)

Denna vecka som kommer, så ska jag och Steph åka till Halmstad -festival som börjar på Torsdag. Men vi ska först åka till Varberg (onsdag) , Därefter bär kvällen av till Halmstad. Vi ska förmodligen bo hos min farbror och hans familj, så dt kommer nog gå ganska bra. Kommer stanna där tills på Söndag(5 dagar), yea. jag ser fram emot detta :)  Med tanke på att jag ska dit med steph denna ggn! :D vi har tillsammans upplevt så mycket, både bad & good things så dt här är inget nytt för oss. hahahahah
Förra året åkte jag med madde till Gävle festival...4 days as well.. Och dt sög!  dem västa 4 dagarna i mitt liv.. >.<    hate it hate it. 
Så jag hoppas ( hoppas hoppas hoppas) verkligen att jag itne behöver uppleva dt igen.

Imorgon ska jag gå o handla lite saker inför Halmstad festivalen.. Myggmedel är ett MÅSTE!  dem kommer fan äta upp mig annars!  Sen så ska jag kanske käka lunch med Steph, EEST.   

På tisdag, så ska jag packa ! (älskar att packa, men hatar att packa upp -.-)  & sova hela dagen ut.. har inte fått sova nått hittills under lovet :S typ 4 ½  tim varje dag xS 
På ons... GONE ! 

SÅ!  Mkt info dt blev denna ggn :)  hahah
tack för mig!  och ha en fortsatt trevlig kväll :)
K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0