You and me

Hejhej!

Hur står det till med er? Med mig är det väl egentligen rätt bra med bara det att det känns som om hela mitt lov har gått åt spillo=/. Det hela började med att jag fick frågan "vad har du gjort under sommaren då"? Usch jag har verkligen inte gjort något speciellt=O:S:S. Lovet som jag väntat på så länge och nu när det väl är här så utnyttjar jag inte ens tiden=/, aja ska bli ändring på det nu! hoppas jag:S. Imorn ska jag ialla fall till varberg om det blir fint väder=) hoppas det blir skoj.
Just nu sitter jag här och tröst äter lite naturgodis. Lite shockad över hur gott det egentligen är låter ju inte direkt gott med nyttigt godis fast det är faktiskt det eller nyttigt och nyttigt men bättre än vanligt=). Vad föredrar ni vanligt eller naturgodis?

Naturgodis VS "Vanligt" Godis


Just idag så har jag även lyssnat på dessa två låtar älskar båda men vilken föredrar ni?
Plain white t's VS Lifehouse



// PUSSAAAH STEPH

Nu ska jag fortsätta att mumsa.
Just det ni får jättegärna komma med förslag på någon bra födelsedags present till någon som fyller 18 år plz håller på att bli galen:S.

Kommentarer
Postat av: Hääänez

tja stääfff. jag börjar sakna min ipod:( så tyvärr schtäff, antingen hämtar jag min ipod lr så lämnar du den i stan, vad föredrar du? :) lämna den VS "få den" hämtad

2008-07-22 @ 12:56:02
Postat av: Steph svarar:

hanniiiis(A) vet att det egentligen är mig du saknar:P men sure du ska få din=)

2008-07-22 @ 13:24:17
Postat av: Hääänez

haha aa de e ju klart att jag gör det med, men mest saknar jag nog ändå min ipod ;)

2008-07-22 @ 16:11:42
Postat av: arezo

kan ju säga samma här :s

2008-07-22 @ 18:00:17
Postat av: Jadestone

Aha, det var en lögn, "Hääänez" kolla snett upp mot vänster, det betyder att han ljuger han saknar inte ipoden allra mest ;)

2008-07-23 @ 04:17:49
Postat av: keZo

hahah, vad du skall analysera sönder saker jadestone!

xD

2008-07-24 @ 09:27:02
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Så länge det är någon som gillar det skall jag fortsätta ;)

2008-07-24 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0