Chanel <3


it's difficult , Watching us fade ...
Now I wait for a break in the silence 'cause it's all that you left
Just me and these four walls again

Heey sunshines!  hoppas allt bra med er :)
Här är dt väldigt HOT & schvettigt :P  Hoppas att ni alla har badat idag !  Dt behövs verkligen i detta väder! 

Idag har jag shoppat! :)  länge länge sen man hade tid för dt ..
Blev väldigt nöjd med alla inköp idag, no regrets!  :D  Åt sushi ( EEST ofc) med D. Satt där och proppade i oss så många sushi vi kunde ! xD  hahaha!  Väldigt nice!
Har inga bilder som jag kan visa er på mina inköp idag! :(  hittar inte min kamera just nu.. jag köpte iaf : 2 svarta leggings, 1 grå leggins, 3 tröjor , 1 Linne, skärp & scarf. jupp that's it..





Dagens OUTFIT/kommentar  på Hannes Sandström, 15 år


Killar med nice pose är rååhett!  det får inte bli överdoserat !
Så vad tycker ni ? Råhett ELLER överdoserat ?  Såklart RÅHETT xD
hans kläder är från... ?   skulle gissa från Kappahl ( eller hannes ? ;) ) .  


tack och heej!
k

Kommentarer
Postat av: anonym

Riktigt snygg outfit måste jag säga.. aaa, verkligen råhett som du säger!

2008-07-25 @ 22:35:14
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, fuck you häänez

kommenterar dig själv xD

2008-07-25 @ 23:01:16
Postat av: Hääänez

värt ett försök;)

2008-07-26 @ 19:25:16
Postat av: kicki svarar

hannes: Du har fortfarande inte sagt vart kläderna är från ? Ärre kappahl `? xD

2008-07-26 @ 21:34:59
Postat av: Anonym

neeeej, gekås!

2008-07-26 @ 23:20:48
Postat av: Hääänez

vad är gekås? förlåt, jag kanske verkar dum. men jag är inte så insatt i dom här "gekås-kretsarna" som vissa andra tydlien är:O ... jadu kikks, tröjan är från carlings, shortsen från team sportia i göteborg och t-shirten vettefan:p så de är på dom här ställena ni ska köpa era kläder;)

2008-07-27 @ 10:46:07
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA, jag dör av skratt på andra sidan xD

2008-08-04 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0