Sunshine

Jahopp så har mamma åkt hemmifrån=(, så nu är det endast jag och min bror hemma i två hela veckor:S. Ska inte bli nice palla allt ansvar men men det ska nog gå bra:).
De senaste dagarna har det blivit lite dåligt med uppdatering för min del, antar att det beror på det fina vädret. Man måste ju passa på att vara ute så mkt som möjligt för det sägs ju att det kommer bli sämre väder sen senare i veckan=/. Så jag har badat massor<3. Älskar solen men blir lätt uttråkad över att bara ligga och sola så för att klara sig har jag köpt en massa modemagasin och därför tänkte jag tipsa er om lite höst trender, usch vad tråkigt det låter men det är ju faktiskt snart höst:S:S:S:S och  för att hitta guldkornen så måste man vara ute i god tid=).

Den första stora trenden i höst är spets, spets och åter spets. Spets på skorna, väskan eller varför inte en hel outfit i just spets;).

Dessa saker kommer från pradas höst kollektion 08.

I höst återkommer även väst trenden och denna gång gäller det västar i alla dess former och stilar. Allt från gubbig, strikt, hippie till rockigt det finns en väst för alla.

Dessa söta västar kommer från topshop.


Det var allt för mig nu återkommer sen med lite andra höst trender=) ha det bra!
  // PUSSAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: Jadestone

"De senaste dagarna har det blivit lite dåligt med uppdatering för min del"



Tycker inte jag måste jag säga, fullt med blogg jag inte läst, tycker ni bloggar som vara den just nu^^

2008-07-29 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0