A story about love<3



Såg precis klart på musikalen Moulin rouge på tv3, oh helt underbar var den=). Har alltid varit en person som ogillat musikaler förutom nu på senare som jag faktiskt har börjat gilla dem och kan nästan inte få nog. Har visserligen inte sett så värst många, kanske endast ett femtal men de jag har sett har varit fantastiska. Dessa är mina tre favoriter<3.
Annars hoppas er dag har varit bra min dag har varit riktigt dryg, dagens höjdpunkt var när Kicki ringde och sedan nu på kvällen när jag märkte att denna film gick på tv=). Ha det så bra, på återseende!

// PUSSAAH STEPH


The greatest lesson in life is to love and be loved in return...



Kommentarer
Postat av: Jadestone

The Phantom of the Opera, ja tack :)

2008-06-18 @ 00:48:01
Postat av: Kicki

Naww, hehe<3 har tyvärr inte sett nån av dem tre filmerna :S är dem läskiga ? (A)

2008-06-18 @ 17:26:18
Postat av: Jadestone

Nopp, inte The Phantom of the Opera i alla fall, och vissa låtar är riktigt starka också :) jätte bra

2008-06-19 @ 14:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0