Fredagen den 13


Tjenare!

Idag är det den fruktade dagen fredagen den 13, så ni alla får se upp så inget händer, själv är jag inte alls en person som tror på skrock men men man vet ju aldrig kanske är det något speciellt med denna dagXD.

Ska snart iväg och träffa Hanniis, ingen aning om vad vi ska hitta på men ngt skoj måste det bli=). Sedan ikväll ska jag nog bege mig hem te beares eftersom hon är ensam hemma hela helgen så vi tänkte ha lite old school filmkväll<3, det blir nog nice.

Men nu först av allt så måste jag hoppa in i duschen så vi hörs sen, ha dt bäst!

// Pussaah Steph


I miss you a little, I guess you can say, a little too much, a little too often and a little more each day<3. Hihi men snart kommer du hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0