Helg=)!

HEEJ!

Nu är det äntligen helg så då kan man faktiskt umgås med alla de duktiga som har sommar jobb<3.
Idag ska jag nog träffa en viss person och reda ut saker och ting, är dock lite osäker på om han kommer ihåg eftersom det var sent i går kväll som vi bestämde detta:S. Men förhoppningsvis så minns han=) ska bli så skönt har verkligen tänkt på det super mycket.

Gårdagen med Frida var rätt kul haha vill inte gå in på detaljerna senare på kvällen men det var en riktigt lyckad kväll med både mys och annat skoj;).

Just det haha har glömt att berätta men det finns en sida där man kan lägga upp en bild på sig själv sedan kan folk från hela världen gå in och skriva en kommentar. Jag har lagt in två bilder super kul med alla kommentarer vissa är inte direkt snälla men vi alla tycker ju olikaXD. Sidan är http://facestat.com. Så om ni är lika uttråkade som mig på dagarna så kan ni lägga in en bild där och sdan dömma andras bilder. Som ni ser både elaka och snälla kommentarer antar att man får ta till sig de snälla kommentarerna och ta de elaka med en nypa salt så det inte ska knäcka ens självförtroende totalt:S.

Det var allt för mig nu ska jag fixa mig lite och sedan gå ut, ni får ha dt så bra!
// PUSSAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: MAJJJJJJJJJE

Reda ut saker my ass, jävlar vilken besvikelse att gå till stan det var.

2008-06-14 @ 20:12:09
Postat av: Steph svarar:

Mm sant=/

2008-06-14 @ 20:17:41
Postat av: MAJJE

BTW: "ska bli så skönt har verkligen tänkt på det super mycket."

My ass..!

2008-06-14 @ 20:18:35
Postat av: Steph svarar:

OoooK chilla lite, men vore kanske lite lättre om du sa ngt:S sen när Kicki kom så stod du bara där helt tyst=/ lätt att prata med en vägg?

2008-06-14 @ 21:03:45
Postat av: MAJJE

jag snackade, så myta inte.

Och när kicki kom fick du en attityd sm gjorde att jag inte ville snacka mer, väx upp, prata sen.

För som det verkar just nu kan jag glömma er

2008-06-14 @ 21:16:11
Postat av: Anonym

ser inte precis ut som om dt bara är kicki och steph som ska växa upp.

2008-06-14 @ 21:38:56
Postat av: Majje

anonymous vet ju precis vad som händer :)

Anon vet allt.

We are anonymous.

we are legion.

we are united etc etc etc fuck me

2008-06-14 @ 22:07:38
Postat av: Jadestone

Notis: Det står "Demon" med ovanligt större text nere vid bröstet på Steph...



Bara något roligt :)

2008-06-15 @ 19:59:16
Postat av: Steph svarar:

HAha aaa din knasbollxD

2008-06-15 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0