Miss U

Heej!

Jahopp så var det en ny vecka och första dagen på sommarlovet, det känns underbart men samtidigt lite ensamt=/. Det är precis så som KP kommenterade i förra inlägget att han "redan saknar oss" och så känns det verkligen saknar er alla i underbara SP07M.

Snart ska jag tillbaka till skolan för att lämna tillbaks lite böcker som jag glömt hemma och efter det blir det stranden tror jag=). Måste njuta av det fina vädret nu när det sägs bli sämre väder på onsdag, har iof pressat i solen varje dag så är lite brun nu ialla fall=). Oh vill hitta på något, åka någonstans eller bara jobba och jobba så jag har en massa pengar att spendera sen, men hmh får se hur det blir med det=/, hoppas i alla fallXD. GÅr inte att sitta här utan nu måste jag ut!
Ni får ha ett underbart sommarlov, ha dt så bra<3

// Pussaah Steph

Saknar er gullungar<3

Love may last for just a moment but memory can make that moment last forever....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0